Promise me

2009 Heftet

Manhattan, 02:17 om morgenen: Telefonen på Myron Bolitars nattbord ringer. I den andre enden er Aimee Biel - en skremt tenåring som har ringt til den ene voksne som har lovet å hjelpe henne hvis hun noen gang skulle havne i trøbbel. Dette er den åttende boka med Myron Bolitar.

The 2am phone call is from a young, frightened, lost girl who has called the one adult who had promised to help her if she ever got into any trouble - she has turned to Myron Bolitar. But Myron's help proves not to be enough. Stumbling from his Manhattan bed, he races down to pick up her up from a cold street corner and take her back to safety. But - against his better judgment - she persuades him to drop her at an unknown address in the suburbs. This is a mistake that he lives to regret, for Aimee Biel's final wave from a darkened porch turns out to be the last time anyone will see her...Driven by guilt and the desperation of her family, Myron decides to break his vow of six years and get involved in the search himself. But his past will not be buried so easily...and Myron must decide once and for all who he is and what he will stand up for if he is to have any hope of rescuing both Aimee and himself.

Utgivelsesår 2009

Genre Politi og detektiver Krim

Omtalt sted New York

Her er min omtale av På Grunn av et Løfte: https://mineboker.wordpress.com/2015/09/29/pa-grunn-av-et-lofte-av-harlan-coben/

Han hadde et rasende ansikt med porer store nok til å sette fast foten i.

Lang venteliste på Tørst av Jo Nesbø? Her har du noe som ligner.
Jo Nesbø er ute med en ny Harry Hole-krim. Mens du venter kan du lese en av disse bøkene i samme gate – vi garanterer mørk og brutal stemning, høyt tempo og intrikate plot.

Bøkene som har holdt meg med selskap på godt og vondt, vår, sommer og høst 2011 - i tilfeldig rekkefølge=)

Noen av bøkene jeg leste i 2009

• "En siste sjanse" av Harlan Coben