Priseld

Selja forlag 2004 Heftet

Politimannen Rolf Randen ved Jølster lensmannskontor får ei komplisert sak i hendene då ein transport av måleri til Astruptunet blir rana. Fleire av Nikolai Astrups mest kjende måleri er forsvunne, og Randen leiar jakta på kunstverka. Etterforskinga fører han inn i ei sak der illegal omsetting av kunst, barnepornografi og drap er ein del av kvardagen. Dette er den andre romanen om Rolf Randen.

Fleire av Nikolai Astrups mest kjende måleri blir rana under dramatiske omstende under transport til Astruptunet i Jølster. Politimannen Rolf Randen leiar jakta på dei verdfulle kunstverka, og det fører han inn i ei komplisert sak der drap, lyssky barnepornografi og illegal handel med kunst blir ein del av kvardagen....

Forlag Selja forlag

Utgivelsesår 2004

Serier Selja krim Rolf Randen (2)

Genre Politi og detektiver Krim

Omtalt sted Sogn og Fjordane

Krim! Vestlandet! Nikolai Astrup! Lettbeint og lettfordøyelig krim. Det jeg fikk lyst til da jeg var ferdig med boka var å lese mer om Nikolai Astrup sitt liv. Likte de små sidefortellingene underveis der Astrup samtaler med han som han bor hos i Notting Hill, der han forteller om fascinasjonen med jonsokbålet, med "priseld" ( å prise elden) At boka er skrevet på nynorsk er også et pre. At handlinga er lagt til Jøster og Sogn og Fjordane er gøy for en som har kjørt den veien frem og tilbake i over tjue år, Bergen -Sunnmøre. Og det beste av alt: Selve boka fikk jeg bare rett opp i hånda av en hyggelig kafevertinne på andre sida av veien der Eikaasgalleriet ligger. På kaféen PÅFYLL. Jeg fant den i bokhylla der og spurte om jeg kunne kjøpe den. Og den gavmilde vertinnen sa at jeg bare kunne ta den med meg. Tusen takk! Nå har jeg endelig lest den ferdig! På tide å la noen andre få lese den!

Bøker eg har lest/hørt i 2023.
2023 var dessverre eit år med dårlig leselyst,
men då er det godt at det finnes lydbøker.

• "Dødball" av Rune Timberlid
  • "Red Mercury" av Rune Timberlid