Planen

av (forfatter) og Thomas Bjørnseth (oversetter).

Egmont 2000 Heftet

Oliver Russell er en guvernør som har ambisjoner om å bli president, og rett før Leslie Stewart og Oliver skulle ha giftet seg, dropper han henne og gifter seg med en annen. Leslie sverger at hun skal ta en knusende hevn, men selv de beste planer kan slå feil.

Forlag Egmont

Utgivelsesår 2000

ISBN13 9788204064462

EAN 9788204064462

Serier Pan spenning (59) Pan pocket

Genre Spenning

Hemnen er søt, eller?
Leslie og Oliver skal gifte seg, men i siste augneblink går han tilbake til gamlekjærasten, Jan - som er dotter av ein senator med makt og innflytelse. Leslie kjenner sviket sterkt, men så lagar ho ein plan.....
Dette er ei lettlest bok om makt, pengar og intriger på høgt plan - og passar fint som sommarlektyre under ei varm sol.

Eit tilfeldig besøk på ein brukthandel resulterte i eit fullt nett med bøker - 19 stk - til NOK 40,00 Kjekt!