Pitbull-Terje går amok ; Pitbull-Terje og kampen mot barnevernet

av (forfatter) og Endre Lund Eriksen (oppleser).

Lydbokforlaget 2010 Minnekort

Pitbull-Terje går amok: Jim har to kule kompiser, Kurt og Roger. Jim har også en hemmelig bunkers som ikke engang kameratene vet om. En dag begynner det en ny gutt i klassen, en livsfarlig fyr som kaller seg Pitbull-Terje. Han bestemmer seg for å være bestevenn med Jim, "ellers banker jeg deg!" sier han. Pitbull-Terje og kampen mot barnevernet: Jim og Terje er blitt 13 år gamle, og innser at det er på tide å få seg dame. Siden de er to raringer scorer de ikke akkurat høyest på typetoppen, og de er villige til å ta hva som helst. Jim og Terje har begge foreldre som er like rare som dem selv. Dette har barnevernet fått snusen i, og det siste har de begynt å bli vel nærgående. Før de kan få seg damer blir derfor Jim og Terje enige om å ta kontroll over familiesituasjonen. De bestemmer seg for å gå til kamp mot barnevernet. Dette er de to første bøkene om Pitbull-Terje. For å spille av innholdet på digikortet kreves en Digispiller.

"Pitbull-Terje går amok": Jim har to kule kompiser - Kurt og Roger. En dag begynner det en ny gutt i klassen, en livsfarlig fyr som kaller seg for Pitbull-Terje. Han bestemmer seg for å være bestevenn med Jim - "Ellers banker jeg deg!" sier han. "Pitbull-Terje og kampen mot Barnevernet": Vennene Pitbull-Terje og Jim er blitt 13 år og burde i grunnen bare konsentrert seg om akkurat det og om hormonene som er i kok. Men så er det dette med de to foreldrene, Jims mamma og Terjes pappa. De må få foreldrene på rett kjøl før deres egen ungdomstid kan begynne.

Forlag Lydbokforlaget

Format Minnekort