Påskekrim 2012

17 kriminalnoveller

Juritzen forlag 2012 Heftet

Boka inneholder de 17 kriminalnovellene "På gamle trakter" av Erik Melling Sele, "Ditt kalde blikk" av Unni Lindell, "Nummer tre" av Kim Småge, "Mordet på John" av Jan Ove Ekeberg, "Et trivielt feilgrep" av Anne B. Ragde, "Hundedager" av Ørjan N. Karlsson, "Bitter mandel" av Gunnar Staalesen, "Den trebente hunden" av Jan Mehlum, "Et perfekt drap" av Jørn Lier Horst, "Fuglekongen" av Kjell H. Mære, "Mordvåpenet" av Tor Edvin Dahl, "Blodruner" av Tom Egeland, "Det perfekte mord" av Jørgen Jæger, "Narrens dag" av Kurt Aust, "Verdens eldste mynt" av Jon Michelet, "Døden i studio" av Fredrik Skagen og "Kunstelskerne" av Jorun Thørring.

NORGES BESTE KRIMFORFATTERE! Drapsgåter, mysterier, skrekk og gru. 17 overraskende krimnoveller, hele seks nyskrevne for denne boken, påskens bestselger. Ny fortelling om krimlegenden Vilhelm Thygesen skrevet av JON MICHELET, to ganger vinner av Rivertonprisen. Vinneren av Bokhandlerprisen 2011 JØRN LIER HORST har skrevet et helt nytt drama om en farlig krimforfatter. Og hvem drepte John Arne Riise rett før Norges VM-fi nale mot Brasil? Drillo? DENNE PÅSKEN BEHØVER DU BARE ÉN BOK!

Forlag Juritzen forlag

• "Påskekrim 2019 - 16 kriminalnoveller" av Anne B. Ragde
  • "Juleengler - vårt fineste julehefte" av Unni Lindell
  • "Påskekrim 2017 - 17 kriminalnoveller" av Knut Nærum
  • "Påskekrim 2016 - 17 kriminalnoveller" av Unni Lindell
  • "Påskekrim 2013 - 17 krimnoveller"
  • "Årets påskekrim - 13 kriminalnoveller fra spenningens mestere" av Johan Theorin
  • "Dødelig dose - krimnoveller" av Gard Sveen