Påskekrim 2010

17 kriminalnoveller

Juritzen forlag 2010 Heftet

Boka inneholder de 17 kriminalnovellene Som lyn fra klar himmel av Unni Lindell, Mellommannen av Morten Harry Olsen, Døden tar Fløibanen av Gunnar Staalesen, I hoppet av Pål Gerhard Olsen, Klokketro av Kurt Aust, I et mørkt speil av Kristoffer Morris, Det kommer jo aldri noen hit av Kjersti Scheen, Fortsatt god jul! av Karin Fossum, Landets eldste mann er død av Jørn Lier Horst, Døden og passeren av Jorge Luis Borges, En jobb til Monty av Jon Ewo og Robert Wood, Det onde øye av Helge Hagerup, Et perfekt bankran av Gert Nygårdshaug, Evig din av Fredrik Skagen, Domino av Anne B. Ragde, Lang nese av Helge Hagerup og Purgatorium av Tom Egeland.

Drapsgåter, mysterier, skrekk og gru. 17 spennende og overraskende kriminalnoveller fra de beste norske forfatterne. Anne B. Ragde, Karin Fossum, Unni Lindell, Gunnar Staalesen, Tom Egeland, Morten Harry Olsen, Kjersti Scheen, Pål Gerhard Olsen, Jørn Lie Horst, Jon Ewo, Kurt Aust, Helge Hagerup, Frederik Skagen og Gert Nygårdshaug. Flere av novellene har ikke vært utgitt i bokform tidligere. Denne påsken behøver du bare én bok!

Forlag Juritzen forlag

ISBN13 9788282050678

EAN 9788282050678

Genre Krim

Noen veldig bra, men også enkelte veldig dårlige. Dessverre. Få sånne samlinger som kommer seg til de høye terningkastene nettopp fordi det er så stor variasjon. Hadde vært lettere å gitt en "dom" for hver enkelt historie....

Et must i påsken!

oppdateres:)

• "Gyldendals påskekrim 2020" av Camilla Läckberg
  • "Sommerkrim 2012"
  • "Påskekrim 2017 - 17 kriminalnoveller" av Knut Nærum
  • "Levende torsk i skiver - trykkfeil fra norske aviser gjennom 25 år" av Jaran Dammann
  • "Julekrim 2016" av Tom Egeland
  • "Kriminell" av Eirik Husby Sæther
  • "Påskekrim - 17 kriminalnoveller" av T.B. Hansen
  • "Påskekrim 2013 - 17 krimnoveller"
  • "Påskekrim 2011 - 18 kriminalnoveller"
  • "Bålet - roman" av Pål Gerhard Olsen
  • "Påskekrim 2012 - 17 kriminalnoveller"
  • "Påskekrim 2016 - 17 kriminalnoveller" av Unni Lindell