På rett kurs

komplett lærebok for båtførerprøven

av (forfatter) og Tor Johansen (forfatter).

Cappelen Grøndahl Dreyer 2000 Innbundet

Boken På rett kurs kom ut første gang i 1991. Den er nå ajourført, og inneholder de siste lover og forskrifter som vedrører fritidsbåter. Boken beskriver miljøet langs kysten og tar for seg hvordan en skal forholde seg ved ferdsel i strandsonen, og den gir svar på spørsmål båtbrukere møter. Tilfredsstiller kravene til skoleverkets båtkunnskap Har ordliste og stikkordregister.

Forlag Cappelen Grøndahl Dreyer

Utgivelsesår 2000