På denne siden av himmelen

av (forfatter) og David Åleskjær (oversetter).

Hermon 2010 Heftet

Annies sønn har vært utsatt for en ulykke, og har problemer med å komme seg videre i livet. I tillegg tror hun at han har blitt lurt av en bedragerinne som hevder at han er far til ei syv år gammel jente. Men Annie vet ikke hele sannheten. Selv om det ikke foreligger bevis, har Josh lyst til å være faren til jenta, og bestemmer seg for å kjempe for delt foreldrerett.

EN FORTELLING OM FAMILIEHEMMELIGHETER, BRUTTE RELASJONER - OG OM EN KJÆRLIGHET SOM ER STERKERE ENN ALT. Annie Warren ønsket alltid det beste for sin sønn, Josh. Men år med mislykkethet og dårlige valg skapte en hjerteskjærende avstand, som nå bare har vokst seg større. Josh kommer seg ikke videre i livet. Han går på uføretrygd og venter på at forsikringsselskapet skal gi ham et forlik, et forlik som stadig blir utsatt. Og enda verre, han har latt seg lure av en bedragerinne som hevder at han er far til en syv år gammel jente ved navn Savannah. Da Josh står i fare for å miste forliket som rettmessig tilhører ham, er Annie fast bestemt på å kjempe for sønnen. Men i prosessen vil hun oppdage en skatt som er langt mer verdifull enn penger, en hun aldri hadde forventet å finne, den største skatten sønnen kunne ha gitt henne. En enkeltstående roman.

Forlag Hermon

ISBN13 9788230207666