Orkanen

første nyttårsdag 1992

menneska som vart ramma, og korleis det gjekk med dei

25 år etter

av (forfatter) og Tor Sivertstøl (illustratør).

Samlaget 2016 Innbundet

Natt til første nyttårsdag i 1992 blei kysten av Noreg ramma av den sterkaste orkanen som nokon gong er målt i landet. Mange tusen menneske vart råka direkte, og heile nasjonen vart prega av det som skjedde.

I Orkanen fortel Oddgeir Bruaset, den folkekjære programleiaren frå «Der ingen skulle tru at nokon kunne bu», om det dramatiske døgnet og korleis folk opplevde det. Vi får høyre om Frank Trøger, som dreiv omkring i bårehavet etter at båten hans forliste. Helle Ingelsrud måtte føde i lyset frå juledekorasjonar den natta, og Karin Nesbakk låg i ein kjellar medan vinden reiv tak og vegger vekk over henne.

Oddgeir Bruaset laga fleire TV-dokumentarar, og han skreiv ei bok om orkanen. No, 25 år seinare, har han snakka med mange av menneska for å høyre korleis dei opplevde katastrofen, og korleis liva deira blei. Dei fortel om sorg og frykt for framtida, men også om samhaldet mange opplevde. Kva gjer noko slikt med menneske og samfunn?

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2016

ISBN13 9788252192490

EAN 9788252192490

Omtalt sted Møre og Romsdal Trøndelag Sogn og Fjordane

På Ålesund lufthamn, Vigra vart eit småfly slengd opp mot taket på hangaren, trass i at flyet var festa til bakken med tunge lodd.

• "Kvinnen i Isdalen - nytt lys over norgeshistoriens største kriminalgåte" av Dennis Zacher Aske
  • "Unge år - erindringer fra århundreskiftet fram til 1940" av Einar Gerhardsen
  • "Kaja - 1988-2008" av Olav Gunnar Ballo