Oppvåkning

Schibsted 2013 Heftet

Mikaels plutselige kjærlighetserklæring kaster Johanna ut i uvisshet. Mistankene mot Morten får henne til å tvile på ham. Har hun valgt feil mann? Men hun har lovet å stå ved hans side til døden skiller dem ? og under hjertet vokser barnet deres. Charlotte får en støkk da Morten brått nekter å danse etter hennes pipe. Forsmådd og rasende bestemmer hun seg for å finne ut hva som kan ha skjedd ? "Hva vil du?" spurte Morten og skulte på Mikael. "Ha et ord med deg." Uten å vente på svar trakk han med seg Morten i ly under et overbygg ved en av forretningene. "Jeg vil ikke!" protesterte Morten og forsøkte å frigjøre seg fra grepet hans. "Det bryr jeg meg pent lite om." Mikael skjøv ham opp mot veggen og gikk tett opptil ham. De brune øynene var nærmest svarte av sinne.

Forlag Schibsted

Utgivelsesår 2013