OMG

Samlaget 2019 Innbundet

Svart juledrama med knyttnevar, blod og pasjon. For Maria er livet ein grenselaus fest. Men festen tek brått slutt då ho blir skyssa heim i politibil. Mora orkar ikkje meir, og Maria blir send til mormor med totalt mobilforbod. Hos mormor blir Maria fascinert av prestesonen Johannes, samtidig som ho har ein kjærast i byen. Her er det duka for eit klassisk kjærleiksdrama med både knyttnevar og blod.

OMG er eit samarbeid med Leser søker bok.

Forlag Samlaget

ISBN13 9788252197457

EAN 9788252197457

Språk Nynorsk

Viktig ungdomsbok om vennskap, å stille opp for hverandre, press og det å være voksen og tørre å sette grenser for ungdom. Lettlest på nynorsk, kan anbefales for ungdomsskolen vil jeg si.

• "Utegym i minusgrader - roman" av Øystein Samson Tjentland
  • "Polarnatt - roman" av Sunniva Relling Berg