Okkupert kjærleik

Samlaget 2000 Innbundet

Ei mor og ein far som drar bort. Ein farfar som er død. Og ikkje minst: ein storebror Thomas som har fått seg kjærast og knapt har tid for andre. Ingenting er slik femten år gamle Ida ønskjer det, og ho innstiller seg på ein einsam sommar oppe i tenketreet, hutrande som ein duracellkanin. Men så dukkar Linn, jenta med Bowie-auga, opp, og Ida rømmer til Huset, den okkuperte bygningen der Linn held til saman med resten av kollektivet. Forfattaren er debutant.

Kjem til å bli ein fin sommar skal du sjaå, IdaMor sprang rundt, pakka legefrakkane, passa på at munnsprayen og våtserviettane låg øverst i bagasjen, klappa meg på skuldra og meinte eg kom til å få det bra. Mor og far ut på tur for å redde verda. Blir ikkje fint, med eg gadd ikkje protestere. Ho la ikkje eingong merke til at eg hadde farga håret lilla.Signal.Ha det bra vennen
Ei mor og ein far som drar bort. Ein farfar som er død. Og ikkje minst : ein storebror Thomas som har fått seg kjærast og knapt har tid for andre.
Ragnfrid Trohaug, fødd 1975, er debutant.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2000

Tildelt litteraturpris Debutantprisen 2000

Her er det bøker med enten skeivt tema,eller skeive karakterer - uansett, så er det bøker jeg elsker på denne lista! :D

Dette er bare norske bøker hittil, om du vet om fler norske bøker med samme tema, si ifra så jeg får lest dem! :D

• "Drager i hodet" av Elin Brodin
  • "Bjørnholt vgs" av Sarah Zahid