Og alle ting vert nye

nye nynorske noveller

av (forfatter), Erlend Kaasa (forfatter), Annlaug Selstø (forfatter), Susanne Skogstad (forfatter), Anne Lise Frøkedal (forfatter), Inger Bråtveit (forfatter), Oda Malmin (forfatter), Tore Kvæven (forfatter) og Aina Basso (forfatter).

Samlaget 2021 Innbundet

Ein tidlegare laushund tar på seg ansvaret for ein heil nasjon, og tenker at dette er billetten til eit betre liv. To bestevener er i ferd med å skli frå kvarandre sjølv om den eine kjempar imot. Ein mann møter blikket til eit lite barn og ser det livet han sjølv kunne hatt, medan ein annan mann blir hjelpelaus tilskodar når familiegarden og fem generasjonars strev går opp i flammar.

Novellene i Og alle ting vert nye handlar om å høyre til, om røter og slekters gang, dei spenner frå tidlegare tider via vår eiga tid og ut i verdsrommet.

Dei nyskrivne novellene i denne samlinga presenterer styrken og breidda i den nynorske litteraturen. Her får forfattarane briljere i kortformat, lett tilgjengeleg for lesaren. Novellene er skrivne av: Tore Kvæven, Susanne Skogstad, Erlend Kaasa, Rakel Solstad, Aina Basso, Annlaug Selstø, Oda Malmin og Inger Bråtveit. Boka presenterer òg ein debutant, Anne Lise Frøkedal.

Og alle ting vert nye er andre utgåva i den årlege novelleantologien Nye nynorske noveller.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2021

ISBN13 9788234001963

EAN 9788234001963

Eg las denne novellesamlinga ganske fort ut. Dei fleste av novellene fall godt i smak.

• "Ingenmannsland - nye nynorske noveller" av Vidar Kvalshaug
  • "Der hjemme - roman" av Judith Hermann
  • "Lene din ensomhet langsomt mot min - roman" av Klara Hveberg
  • "Vonde blomar - noveller" av Gunnhild Øyehaug
  • "Livet er den eneste måten - dikt 2002-2012" av Wislawa Szymborska
  • "Solaris - roman" av Stanisław Lem
  • "Ubesvart anrop" av Nora Dåsnes
  • "Å forlate en katt - hva jeg snakker om når jeg snakker om far" av Haruki Murakami
  • "Mødre og døtre" av Tiril Broch Aakre
  • "Solvokteren" av Maja Lunde