Øye for øye

Bladkompaniet 2001 Heftet

John Nordhagen kommer i land etter flere år til sjøs. Han reiser hjem for å besøke foreldrene, men han har også en baktanke med besøket. Broren Kurt Even har vært på Sannerud psykiatriske sykehus etter at kona Tora forlot ham for en annen mann. Nå vil John finne ut hva som egentlig skjedde den gangen, og hevne broren.

Bygdebarn Johan Nordhagen er en usedvanlig flott kar og vant til at jenten falt som fluer. Etter å ha vært flere år til sjøs, reiser han hjem for å besøke foreldrene. Men han har en baktanke med besøket. En av brødrene hans, Kurt Even, hadde vært på Sanderud i flere år, etter at kona Tora forlot han for en annen mann. Hva som egentlig skjedde, var uklart. Selvfølgelig hadde Kurt Even hatt problemer tidligere, men det var sviket som fikk ham til å tippe over . sviket . og kanskje noe annet og mye verre. Nå var John villig til å bruke alle midler for å finne ut hva som egentlig skjedde, og for å hevne broren.

Forlag Bladkompaniet

Utgivelsesår 2001