Den erfarne nyhetsoppleseren Grant Munro står på høyden av en strålende karriere. Han har dekket det meste av nyheter fra Kennedy-drapene til Clintons sex-skandaler og har vunnet respekt, tillit og beundring fra seerne sine. Nå, rett før han fyller seksti, føler han plutselig at karrieren er truet. Yngre journalister som bryter grenser for å få tak i salgbare nyheter, er ute etter stillingen hans. De gamle idealene må vike for en journalistikk i markedskreftenes grep. Munro manøvrerer gjennom et kaotisk landskap der det er vanskelig å orientere seg, bevare sin faglige integritet, sine verdier og ikke minst jobben.

Forlag Kabb

Utgivelsesår 2001