Nye takter

Bladkompaniet 2000 Heftet

Endelig får Lea et livstegn fra sønnen som er i militæret. Rolf Herman trives, og går det som Lea tror, blir det en spennende tid for henne også med den nye jobben i avisen i Karlshamn. Bare finansieringen går i orden, og der har Arnodd evner. Lea håper at alt vil gå like bra som den nye bilen, for den er som en drøm.

"Hallo! Jeg bor på rom 9. Bømoen er antagelig bygget av materialene fra Noas Ark. Befalet er ålreit. Jeg skjøt fire blinker, to niere og to åttere i dag. Voss er et lite sted, men en som driver hønseri rett bakom flyplassen, har fem døtre. Jeg hjelper til med et seilflykurs noen kvelder. Jeg kunne godt trenge noen flere penger. Rolf Herman."
Endelig livstegn fra sønnen i militæret. Lea smilte og leste det korte brevet om igjen. Rolf Herman trivdes, og gikk det som hun trodde, ble det en spennende tid for henne også. Ny jobb i lokalavis i Karlshamn! Bare finansieringen gikk i orden, og der hadde Arnodd helt spesielle evner. Lea håpet at alt ville gå like bra som den nye bilen . for den var som en drøm.!

Forlag Bladkompaniet

Utgivelsesår 2000

Serie Fire søsken (40)

Genre Romantikk

Omtalt tid Etterkrigstiden

I denne lista legges inn bøker fra serien fire søsken. Listen er opprettet for å holde styr på bøkens titler og nummer.

• "Jaget vilt" av Willy Ustad
  • "Mellom himmel og jord" av Willy Ustad