Norske byer fra A til Å

en let-og-finn ABC

av (redaktør), Kristina Bjerkek (illustratør), Sandra Blikås (illustratør), Janne Christensen (illustratør), Ingunn Dybendal (illustratør), Magnus Lunde Engen (illustratør), Ole F. Hvidsten (illustratør), Åshild Kanstad Johnsen (illustratør), Kristoffer Kjølberg (illustratør), Bjørn Rune Lie (illustratør), Haakon Lie (illustratør), Anette Moi (illustratør), Tora Marie Norberg (illustratør) og Endre Skandfer (illustratør).

Figenschou 2017 Innbundet

La 15 av Norges beste illustratører ta deg med fra Arendal til Ålesund.

Lær ALFABETET fra A - Å!

Besøk: Arendal * Bergen * Drammen * Kongsberg * Fredrikstad * Tønsberg * Hamar * Kristiansand * Lillehammer * Molde * Oslo * Tromsø * Stavanger * Trondheim * Bodø * Ålesund *

Hver illustratør har et helt spesielt forhold til den byen han eller hun har tegnet. Og sin helt spesielle tegnestrek, fargepalett og fantastiske idé om hvordan byen skal se ut på tegnearket!

Bli kjent med: Ole F. Hvidsten * Åshild Kanstad Johnsen * Bjørn Rune Lie * Magnus Lunde Engen * Haakon Lie * Cecilie Maurud Barstad * Ingunn Dybendal * Janne Christensen * Sandra Blikås * Kristoffer Kjølberg * Endre Skandfer * Anette Moi * Tora Marie Norberg * Robin & Rudi Gundersen * Kristina Farstad Bjerkek *

Forlag Figenschou

Utgivelsesår 2017

En bok med herlige illustrasjoner. Først vurdert kjøpt i gave til en av tantebarna under skolealder, men det ble til at jeg beholdt den selv.