Norsk kunsthistorie

bilde og skulptur frå vikingtida til i dag

Samlaget 2019 E-bok

Her finn du 2. utgåve av Norsk kunsthistorie. Populært oversiktsverk i ny revidert utgåve! Boka følgjer bilete og skulptur i Noreg frå førhistorisk tid og heilt fram til dagens kunstuttrykk. Boka er gjennomillustrert i fargar. Standardverket i norsk kunsthistorie, no i ny revidert utgåve. Boka følgjer bilde og skulptur i Noreg frå førhistorisk tid og heilt fram til dei nyaste kunstformene i vår tid. Gunnar Danbolt gjev ei fyldig framstilling av retningar og sjangrar i norsk kunsthistorie, og så vel den rike kyrkjekunsten, nasjonalromantikken, realismen, og mangfaldet i modernismen er breitt representert. Ved å leggje vekt på kva rolle kunst har spela i samfunnet, både som folkekunst og gallerikunst, er boka ikkje berre ei tradisjonell kunsthistorie, men også ei forteljing om framveksten av kunstinstitusjonen. I den nye utgåva er framstillinga ført heilt fram til dagens kunstuttrykk, med videokunst, installasjonar og viktige kunstnarar som Bjarne Melgaard, Mari Slaattelid og Matias Faldbakken.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2019

Serie Samlagets bøker for høgare utdanning

• "Classical Art - From Greece to Rome (Oxford History of Art)" av Mary Beard
  • "Kunst- og kulturhistorie" av Kirsten Røvig Håberg
  • "Grµsk skulptur fra dµdalisk til hellenistisk" av Bente Kiilerich
  • "Visuell analyse - metode og skriveråd" av Erik Mørstad
  • "Norsk arkitekturhistorie - frå steinalder og bronsealder til det 21. hundreåret" av Nils Georg Brekke
  • "Billedspor 1 - fra istid til renessanse" av Gunnar Danbolt
  • "Billedspor 2 - fra barokken til vår egen tid : kunst- og kulturhistorie" av Gunnar Danbolt
  • "Tidens øye - en innføring i norsk malerkunst" av Holger Koefoed
  • "Blikk for bilder - om tolkning og formidling av billedkunst" av Gunnar Danbolt
  • "Norsk fotohistorie - frå daguerreotypi til digitalisering" av Peter Larsen
  • "Gardner's Art through the Ages, 11th edition" av Helen Gardner
  • "Kvinneliv, kunstnerliv - kvinnelige malere i Norge før 1900" av Anne Wichstrøm