Norsk attraksjon

guiden til det du ikkje finn i guideboka

av (forfatter) og Kristin Helgeland Hauge (illustratør).

NRK 2009 Heftet

I denne boka finn du ikkje dei vanlege attraksjonane. Her finn du dei sære og uvanlege, som gullfiskvatnet i Hardanger, uforståeleg valledialekt, og telefonkiosken som vart oppringt av BBC ein heil sommar. Med desse historiene utvidar forfattaren det særeigne landskapet frå fjernsynsserien Norsk attraksjon. Med oppslagsdel bak i boka med reiseruter som gjer det mogleg å finne fram til attraksjonane.

Guiden til det du ikkje finn i guideboka. Dette er boka som tek deg med til dei ukjende attraksjonane i landet vårt. Til attrak-sjonane som ingen har bede deg hugsa, men som du aldri kjem til å gløyma. Forteljingar om sære attraksjonar og varme, entusiastiske menneske. Enten dei snakkar uforståeleg valledialekt, tek ein dobbel axel eller har den fyrste olje i barskapet. Linda Eide lyftar blikket og ser ting rundt oss på ein ny måte. Stygt blir vakkert, rart blir moro, sprøtt blir knas. Med sans for detaljar og gode historiar utvider ho her det særeigne landskapet frå den populære fjernsynsserien Norsk attraksjon.

Forlag NRK

Utgivelsesår 2009

Genre Humor

Flere leste bøker iår. Etter å ha lest IKON boka om Virginia Woolf lånte jeg 10 til i serien, og skal se etter de 2 siste på HA bib imorgen (skrevet 25. Juni)

• "Oldtidens verden - oppdag fortidens hemmeligheter" av Kate Santon
  • "Norge rundt - 40 år med gode historier" av Irina Lee
  • "Barndom 30-tallet" av Jon Gunnar Arntzen
  • "Hurtigruten minutt for minutt - jubelferden, folkefesten, landskapet" av Bjørn Tore Pedersen
  • "Jorden - fjell, isbreer, vulkaner, hav, skoger, ørkener, elver, vær" av James F. Luhr
  • "Herskapelig - Norge rundt på 1. klasse" av Toppen Bech
  • "Herskapelige Norge - hotellene, restaurantene, eventyrene og klenodiene" av Toppen Bech
  • "Flådd av frisøren - hårreisende trykkfeil fra norske aviser gjennom 30 år" av Jaran Dammann
  • "Gi meg alle detaljene" av Linnéa Myhre
  • "Julekrim 2020 - 10 krimnoveller" av Unni Lindell