Nobels testamente

av (forfatter), Ellen Karine Berg (oversetter) og Lena Meieran (oppleser).

Piratforl. 2009 Minnekort

Dette er den sjette romanen om Annika Bengtzon. Når Nobelkomiteens leder, Caroline von Behring, blir skutt på Nobelfesten er Annika Bengtzon vitne til det som skjer. Samtidig får ektemannen Thomas ny jobb, familien flytter, vennene svikter og jobben hennes er i faresonen. Annikas nye nabo, forskeren Ebba Romanova, åpner opp en ny verden for henne, en verden av vitenskap, legemiddelindustri, terror og død. Alle spor leder mot Alfred Nobel, og Annika innser at løsninga på gåten kan ligge i Nobels testamente. Boka er lagret på et Micro-SD minnekort som kan settes inn i en book2go-spiller eller en mobiltelefon som kan lese Micro-SD-kort. Boka kan også overføres til mobiltelefon, MP3-spiller eller datamaskin med USB-adapteret som følger med.

Forlag Piratforl.

Utgivelsesår 2009

Format Minnekort

Serier Book 2 go Annika Bengtzon (6)

Genre Krim

Omtalt sted Stockholm

Tema: Psykisk Helse

Har lest

Bøker lest i 2018

Bøker eg har lest/hørt i 2023.
2023 var dessverre eit år med dårlig leselyst,
men då er det godt at det finnes lydbøker.

• "Den røde vargen" av Liza Marklund
  • "Prime time" av Liza Marklund