Night-time is my time

Simon and Schuster 2004 Heftet

Nylig ble den vellykkete Hollywood-agenten Alison Kendall funnet druknet i sitt eget svømmebasseng. Hun er den femte kvinnen fra én og samme klasse ved Stonecraft Academy som har dødd uten forvarsel og på mystisk vis. Nå skal klassen feire tjueårsjubileum, men på veien dit føler den anerkjente historikeren Jean Sheridan et sterkt ubehag. Hun er opprørt over Alisons dødsfall, og føler at noe er forferdelig galt. Bedre blir det ikke da hun mottar en anonym og skremmende faks som refererer til datteren hennes, Lily, barnet hun fødte og adopterte bort for tjue år siden. Nå frykter hun at Lily er i fare.

Forlag Simon and Schuster

Utgivelsesår 2004