Neanderland

episode 2

Juritzen jr 2018 Innbundet

To helt vanlige barn, med en helt uvanlig jobb. Thelma og Tico får et nytt spennende oppdrag som agenter i BYRÅET for IKKE-HENDELSER (BIH) - et superhemmelig byrå som overvåker og slåss mot alle overnaturlige krefter. En eksentrisk multimilliardær har i flere tiår kjøpt store landområder som han holder strengt overvåket. Ingen får komme innenfor de ti meter høye strømgjerdene - og ikke mange har lyst til å prøve, siden området også er omgitt av både miner og bevæpnede vakter. Fly dirigeres rundt området, droner som prøver å spionere, skytes ned. Thelma og Tico får i oppdrag å finne ut hvilke hemmeligheter som skjuler seg bak de høye gjerdene. Det de finner ut er ikke bare overraskende. Det kan også være livsfarlig ...

Forlag Juritzen jr

Utgivelsesår 2018

Serie Byrået for ikke-hendelser (2)

Genre Spenning

Kjempespennende! Jeg er nok i overkant gammel til å være i målgruppa for denne, men du verden så spennende den var! Thelma og Tico blir nok en gang utsendt på et nytt og spennende eventyr - hva er det Chang gjemmer bak de høye murene midt inne i jungelen?

• "Steinengler" av Kristina Ohlsson
  • "Kryptalportalen" av Bobbie Peers