Naturlig mat

av (forfatter), Jennifer Meier (illustratør) og Tone Bøstrand (gjendikter).

Lille måne 2012 Innbundet

Gi kroppen naturlig mat - den maten som kroppen ønsker seg, og du kan starte en forvandlingsreise både fysisk og psykisk! Mark Sissons bok Naturlig mat inneholder over 100 nye og fristende oppskrifter - med inspirasjon fra "sunny California". Mark Sisson er tidligere atlet på olympisk nivå og han forfekter en "primal" livsstil som betyr et kosthold tilnærmet det vi spiste vi i steinalderen (planter og kjøtt) og urtidstrening (tunge løft og jakt, men også lek!). I denne boken blir du også kjent med hva "primal" og "paleo" er, samt at du får verktøyet - freshe oppskrifter - for å komme i gang. Oppskriftene er både gluten- og melkefrie, og du blir kjent med personliger som har hatt stor suksess med å legge om kosten i denne retningen. Mark Sisson har utgitt flere bøker, og skriver en av verdens mest leste helseblogger - Marksdailyapple.com. Dette er hans første bok på norsk.

Forlag Lille måne

• "Dustene" av Roald Dahl