Nattønsket

Oktober 2009 Innbundet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Ingunn er musikkjournalist i Adresseavisen, og har en stor appetitt på menn. Gjennom jobben møter hun mange, men hun sørger alltid for at hun er den som gjør det slutt. Gjennom nettsjekking møter hun andre typer menn, og der kan hun være trygg på at det ikke blir for stor nærhet. I et svakt øyeblikk bestemmer Ingunn seg for å begynne å trene, og på den første treningsturen møter hun en mann som ikke så lett lar seg glemme.

Ingunn har stor appetitt på menn og sørger alltid for å være den som gjør det slutt. Som musikkjournalist i Adresseavisen møter hun mange, og på nettsjekking kan hun treffe andre typer menn og være sikker på at det ikke blir for stor nærhet. Hun priser seg lykkelig for at hun ikke har det som kollegaene sine - den naive vikaren Tonje som er like himmelfallen hver gang hun blir dumpet, og Anja som har levd i skyggen av den selvopptatte forfattermannen sin i atten år og som sier at sex sikkert ikke er så viktig som folk skal ha det til. I et svakt øyeblikk bestemmer Ingunn seg for å begynne å trene. På den første turen med de nye gåstavene møter hun en mann som ikke så lett lar seg glemme. Nattønsket er en sanserik kjærlighetsroman om å møte det ukjente, og om å våge å velge.

Forlag Oktober

Utgivelsesår 2009

Omtalt sted Trondheim

Läser om den nu i den svenska översättningen "Nattönskningen". Minns inte så mycket av den från det att jag läste den förra gången så det ska bli kul.

Dette var for meg en skuffelse å lese. Boken var gørrkjedelig fra start til slutt, hovedpersonen ekkel og ufyselig og selve temaet/poenget i boken kom aldri ordentlig frem. 200 sider med sex,PMS og idioti - dessverre ikke noe for meg.

Dette er den 2.boken fra Anne.B.Ragde som får en 1'er av meg.. Jeg får vel kanskje innse at skrivestilen hennes ikke faller i smak hos meg.

Humoristisk og underholdende. Lettlest. Starten var best. Mye sex og forvirrede følelser.

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

Han sov, dragen sov, hun løftet dynen, pikken hans sov sidelengs på en varm seng av dunete testikler [...]

Bøkene som har holdt meg med selskap på godt og vondt, vår, sommer og høst 2011 - i tilfeldig rekkefølge=)

Nå har jeg bestilt bøker fra årets Mammut-salg. Gleder meg til bøkene kommer i posten 27. februar.

Fortsettelse lese bøker

• "En tiger for en engel" av Anne B. Ragde