Når ein først skal skyte nokon

første roman av tre

Samlaget 2010 Innbundet

I Vassbygda klamrar dei seg til nynorsken, medan resten av landet snakkar bokmål og engelsk. Problemet er at vassbygdingane ikkje klarer å einast om nokon ting, ikkje ein gong om dei bur i Vassbygda eller Vassbygdi, eller om det heiter Toyoti eller Toyota. Så skjer det noko som trugar med å utslette heile nynorsken, og vassbygdingane må ta saka eigne hender. Dette er første bok i Vassbygda-trilogien.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2010

Omtalt sted Vestlandet

Språk Nynorsk

Jeg syntes denne er fin og hyggelig. Jeg har ikke lest den, men dette er bare førsteintrykket mitt :)
Ja

mvh Pølseboden

Han trykte på den raude tasten. På gamle filmar såg ein ofte at nokon snurra eit nummer med stor kraft på ein grå hustelefon, bad personen i den andre enden dra til helvete og til slutt klaska røret på. Det var mykje flott klasking i gamle filmar. No for tida måtte ein avslutte alle samtalar med å trykke på ein liten, mjuk tast. Det gav ikkje same kjensla.

Og da det finasta ordet i språket skulle kårast, vart det også nynorsk: Kjærleik. Ingen bokmålske ord eller kjensler nådde opp mot kjærleiken.

Ho løfta på augebryna og smilte. Ho var den typen jente som hadde plukka meir augebryn enn bær.

Når to menn skal snakke med kvarandre på like fot, bør ikkje den eine ligge og rulle i ei kald elv.

Rett nok var det to mål i landet, og ein kunne elske det eine og hate det andre, men ein måtte ikkje ordlegge seg slik at innflyttarane oppfatta det eine som bokmål og det andre som eit trugsmål.

Jeg fikk lyst til å lage en liste over bøker med varm og god humor. Forslagene har rent inn, og jeg håper at jeg får med meg alle etter hvert.

Her er titler jeg liker å anbefale hvis folk kommer og spør etter noe hyggelig. Stort sett er det bøker jeg har lest selv. Håper jeg kommer på flere etter hvert, og tar gjerne i mot tips!

Tittelen sier det meste.

• "Kom ikkje inn i mitt hus - roman" av Arnfinn Kolerud