Nå!

grip øyeblikket, det er alt du har

J.M. Stenersens forlag 2015 E-bok

Se for deg at du er helt rolig. Uansett hva som skjer. Stress, forstyrrelser, irritasjoner - det biter ikke på deg. Tankene dine er samlet rundt det du holder på med. Innimellom løfter du blikket og legger merke til alle de fine tingene rundt deg. Gjennom dagen opplever du stadig at du får små drypp av påfyll, av energi.

I denne boken bruker Erik Bertrand Larssen sine egne erfaringer, både personlig og som mentaltrener, til å vise oss hvordan vi kan hente ut den kraften som finnes i å leve her og nå.

Det handler om å trene opp din indre styrke. Bare da kan du være helt til stede i livet ditt. Det er NÅ! forandringen skjer.

Forlag J.M. Stenersens forlag

Utgivelsesår 2015

ISBN13 9788272015953

EAN 9788272015953

Faktisk overraskende god og praktisk anlagt. Etter å ha sett litt på tv-versjonen av hans teorier og ikke likt det, ble jeg positivt overrasket. Alt som kan gjøre at vi puster bedre og tar oss tid til å bare være har noe godt ved seg. Også denne bok!

Ekte ro er ikke fravær av storm.
Ekte ro er å finne fred midt i stormen.

Ukjent

Du har makten over ditt eget sinn
- ikke over det som skjer rundt deg.
Når du innser dette,
vil du finne styrke.

Marcus Aurelius

Jeg tenker aldri på fremtiden. Den kommer tidsnok.

Albert Einstein

"Offiser! Vi er omringet."
"Fantasisk! Nå kan vi angripe
i en hvilken som helst retning,"

Ukjent

Lyset som kommer innenfra, kan ikke dempes.

Maya Angelou

• "Mental rehab" av Erik Bertrand Larssen
  • "Kunsten å få mentale superkrefter - bli smartere, lykkeligere og finn meningen med livet uten å måtte anstrenge deg (nesten)" av Henrik Fexeus
  • "Kraften i tomme tanker - kunsten å tenke ingenting" av Ingunn Kyrkjebø
  • "Kunsten å stå opp om morgenen - 10 råd for livet" av Robert Mood
  • "Lev mer tenk mindre - dropp grubleriene og slipp fri fra nedstemthet og depresjon med metakognitiv terapi" av Pia Callesen
  • "Rikere hverdag - glede her og nå" av Birgitte Lange
  • "Hvile - alt vi vinner ved å la være" av Siw Aduvill
  • "Lykke - lyden av applaus med vintervotter og tusen andre ting å bli glad av" av Marthe Landsem
  • "Den emosjonelle revolusjon" av Kathrine Aspaas
  • "Aloe vera - naturens skattkammer" av Audun Myskja
  • "Hemmeligheten - slik lever du godt - lenge" av Wasim Zahid
  • "Tenk som en kriger - nå dine mål med mental styrketrening" av Tommy Fjeldheim