Nå!

grip øyeblikket, det er alt du har

J.M. Stenersens forlag AS 2015 E-bok

Se for deg at du er helt rolig. Uansett hva som skjer. Stress, forstyrrelser, irritasjoner - det biter ikke på deg. Tankene dine er samlet rundt det du holder på med. Innimellom løfter du blikket og legger merke til alle de fine tingene rundt deg. Gjennom dagen opplever du stadig at du får små drypp av påfyll, av energi.

I denne boken bruker Erik Bertrand Larssen sine egne erfaringer, både personlig og som mentaltrener, til å vise oss hvordan vi kan hente ut den kraften som finnes i å leve her og nå.

Det handler om å trene opp din indre styrke. Bare da kan du være helt til stede i livet ditt. Det er NÅ! forandringen skjer.

Forlag J.M. Stenersens forlag AS

Utgivelsesår 2015

ISBN13 9788272015953

EAN 9788272015953

Faktisk overraskende god og praktisk anlagt. Etter å ha sett litt på tv-versjonen av hans teorier og ikke likt det, ble jeg positivt overrasket. Alt som kan gjøre at vi puster bedre og tar oss tid til å bare være har noe godt ved seg. Også denne bok!

Ekte ro er ikke fravær av storm.
Ekte ro er å finne fred midt i stormen.

Ukjent

Du har makten over ditt eget sinn
- ikke over det som skjer rundt deg.
Når du innser dette,
vil du finne styrke.

Marcus Aurelius

"Offiser! Vi er omringet."
"Fantasisk! Nå kan vi angripe
i en hvilken som helst retning,"

Ukjent

Jeg tenker aldri på fremtiden. Den kommer tidsnok.

Albert Einstein

Lyset som kommer innenfra, kan ikke dempes.

Maya Angelou

• "Tid til alt - gjør mer av det du tror på" av Cecilie Thunem-Saanum
  • "Endelig mandag! - 10 bud for å elske hverdagen og nå målene du har satt deg" av Petter A. Stordalen
  • "Balansekvinnen" av Kristin A. Norenberg
  • "Hemmeligheten - slik lever du godt - lenge" av Wasim Zahid
  • "Hammerkoden - du blir ikke lykkelig av å være best, men du er på ditt beste når du er lykkelig" av Øyvind Hammer
  • "Helvetesuka - 7 dager som forandrer livet ditt" av Erik Bertrand Larssen
  • "Hjernesterk - hvordan fysisk aktivitet styrker hjernen" av Anders Hansen
  • "Ståsteder - 10 gamle ideer til en ny verden" av Svend Brinkmann
  • "Listelykke - rydding, orden, system, kreativitet, lister, effektivitet, overskudd og mindfulness" av Gunn Beate Reinton Rulnes
  • "Mens du hviler" av Tomas Sjödin
  • "Vi er sterkere enn vi tror - det viktigste jeg har lært av 10 000 pasienter" av Jørgen Skavlan
  • "Helserevolusjonen - veien til en antiinflammatorisk livsstil" av Maria Borelius