Mollys øy

av (forfatter) og Elsa Frogner (oversetter).

Egmont Hjemmets bokforl. 1998 Innbundet

Molly er oppdratt til å tro at familien er det viktigste i livet, men etter 20 års ekteskap forlater mannen henne til fordel for en yngre kvinne. Hennes dominerende mor dør, og slektningene fra Atlanta spres for alle vinder. Knust av ektemannens løgner, forfulgt av drømmer om moren og så full av sinne og frustrasjon at det skremmer henne, bestemmer Molly seg for å komme seg vekk fra det hele. Hun reiser til venner på Martha's Vineyard, hvor hun møter en verden som gir henne sjelefred.

Forlag Egmont Hjemmets bokforl.

Utgivelsesår 1998

ISBN13 9788259019738

EAN 9788259019738

• "Der vinden hvisker" av Anne Rivers Siddons
  • "Blomsterbarnas arv - bind 2" av Scott Turow
  • "Blomsterbarnas arv - bind 1" av Scott Turow
  • "Sommerkolonien" av Anne Rivers Siddons
  • "Makt og begjær" av Michael Korda
  • "Hvem er du? - er mannen hun elsker virkelig det udyret de påstår?" av Joseph Finder
  • "Elsker elsker ikke" av Sally Beauman
  • "Downtown" av Anne Rivers Siddons