Mørk engel. Bd. 2

Hjemmets bokforl. 1992 Innbundet

Vi er på Winterscombe, Cavendish-familiens landeiendom, 1910. Et selskap er under avvikling, og gjestene feirer av Halley's komet passerer over SørEngland, da ulykken inntreffer. Mer enn 50 år senere er Victoria på jakt etter en av selskapets gjester, gudmoren Constance Shawcross, som da var 10 år gammel. På sin vei kommer hun over Constance's egne notater, og begynner etterhvert å mistenke at dagboka ikke forteller hele sannheten, og at deler av den er fordreid. Hun blir opprørt over det hun får vite om sin egen bakgrunn, og bestemmer seg for at sannheten skal frem, koste hva det vil.

Forlag Hjemmets bokforl.

Utgivelsesår 1992