Mitt liv var draum

ein biografi om Olav H. Hauge

Samlaget 2004 Innbundet

Biografien fortel om Hauges liv som forfattar og gjendiktar. Boka omhandlar også hans forfattarskap. Den tek blant anna for seg den kunstnarlege skapingsprosessen og alt som omgjev den, og tekstane i eit sosialt rom, som til dømes kontakt med konsulentar, forlag og mottakinga av bøkene. Boka inneheld 100 hittil utrykte foto av Hauge. Har litteraturliste, dikt- og personregister.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2004

Omtalt person Olav H. Hauge

Tildelt litteraturpris Melsomprisen 2005

Ein storslagen biografi om ein makelaus, eineståande diktar.

Et av mine yndlingsdikt:

Eit ord
- ein stein
i ei kald elv
Ein stein til -
Eg må ha mange steinar
skal eg koma over

We have come into a world which is a living poem [Ralph Waldo Emerson]

Men det er vel ikkje sikkert det til sjuande og sist, endå seinare i livet, fanst noka uopna dør hos han, og kan henda finst det ikkje noko "inste" i kvart menneske og kvart liv. Kan henda er alt synleg på overflata, ingenting er skjult, det gjeld berre å sjå det, kanskje eksisterer berre dei mangfaldige, forskjellige overflatene. Kanskje er dei til saman djupnene i det tilværet han bygde seg. "Vi er ingenting, det vi søkjer, er alt," skreiv han ein gong

Det er mange fakta i verda ein ikkje kan endra, men ein kan endra blikket ein har på verda. Den lukkeleges verd er ei anna enn den ulukkeleges verd, skriv Wittgenstein.

[Konsulentutsegn på Dropar i austavind:] ...I siste del eg jeg ikke så sikker på dikt som 'Skin' og 'Det var den draumen' - her er en oppramsing som for meg fortoner seg som en kvern på tomgang, og poenget blir borte for meg.

• "Dagbok 1924-1994. Bd. 1-5" av Olav H. Hauge
  • "Dagbok 1924-1994 - utval" av Olav H. Hauge