Mirakelmat

en kokebok for helsens skyld

av (forfatter), Oona Van den Berg (medforfatter) og Lisbeth Lyngås (gjendikter).

Gyldendal 2007 Innbundet

Boka inneholder over 50 oppskrifter på velsmakende middagsretter, desserter og drikker som er gunstige for helsen. Boka tar for seg 25 råvarer som alle har gode og helsebringende egenskaper. Har ordliste og register.

Velsmakende mat som gjør deg supersunn Det er sammenheng mellom god helse og mat. De riktige matvarene kan både forebygge og behandle sykdom. Dette er en kokebok som gir deg 50 oppskrifter på velsmakende mat som gjør deg supersunn! Visste du at epler og pærer reduserer kolesterol og styrker immunforsvaret, og at gulroten kan bidra til å minske risikoen for kreft? Boken gir deg oversikt over alle matvarer som har gode og helsebringende egenskaper.

Utgivelsesår 2007

ISBN13 9788205367791

EAN 9788205367791

Inspirasjon til en velfyllt og glad mage!

Bruker kokebøkene mest til inpirasjon og glede. Er dog flinkere til å lese de på sengekanten, enn å følge de slavisk på kjøkkenet.. Lager mat litt sånn på gefylen, men for all del: Gode kokebøker er gull verdt i en hektisk (og noget matlei) hverdag!

• "Mindfulness - treningsredskap for hjernen" av Åsa Nilsonne
  • "pH-mirakelet - balanser kostholdet, gjenvinn helsen" av Robert O. Young
  • "Bønner og linser - en kokebok med italienske klovner og indiske møll" av Camilla Jensen
  • "Du er også min sønn, Brutus" av Niels Vogel
  • "Sannheten på bordet - det du ikke får vite om maten din" av Niels Christian Geelmuyden
  • "Den blårutete kokeboken" av Ingrid Espelid Hovig
  • "Kunsten å være lykkelig - en håndbok i å leve" av Dalai Lama