Mirakelmannen

av (forfatter), Bill Bright (forfatter) og Ellen Ofte Jakobsen (oversetter).

Proklamedia 2022 E-bok

Ett menneske er nøkkelen til å finne Paktkisten - men han befinner seg langt inne i ørkenen, og ingen har sett ham siden han var gutt.

I denne eksplosive oppfølgeren av "Mirakelbarnet", har Rebecca Soloman kommandoen over en gruppe militære og arkeologer på vei inn i den etiopiske ørkenen for å finne det ene mennesket som kanskje vet hvor Paktkisten er. Å finne den er å gi folket hennes håpet tilbake. Jakten blir både spennende og farlig, og Rebecca finner både uventet kjærlighet og noe som er langt større og mektigere enn den hellige gjenstanden.

Samtidig sender islamske fundamentalister Ismael, sin dyktigste snikskytter, etter Rebecca og mannen hun leter etter. De frykter at hvis Paktkisten blir funnet, vil Israel gjenreise Salomos tempel - akkurat der deres hellige moské i Jerusalem ligger. Men mannen de leter etter er ingen vanlig mann.

Hans navn er Kaleb, og han er også ute på et oppdrag: Å finne igjen den kjærligheten han tok imot som barn, og dele den med verden.

Kaleb serien består av:
1. Mirakelbarnet