Mirakelbarnet

av (forfatter), Bill Bright (forfatter) og Gerd M. Mathiesen (oversetter).

Proklamedia 2021 Heftet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp bøker hos haugenbok.no Kjøp boka hos Bookis! Kjøp boka hos ark.no

En foreldreløs gutt vokser opp i et etiopisk kloster. Han har aldri vært utenfor klosterets vegger - i det minste ikke på den måten de fleste ser for seg. Nå må han enten flykte eller dø. Men verden er neppe klar for en gutt som Kaleb.

Da flyktningearbeideren Jason Marker tar på seg å føre Kaleb bort fra klosteret, begynner ballen av intriger og farer å rulle. Sammen med Leiah, den fransk-kanadiske sykepleieren som flykter til USA med dem, oppdager Jason for alvor Kalebs unaturlige krefter. Men det gjør også guttens fiender som ikke vil la noe komme i veien for å ødelegge ham. Jason og Leiah kjemper for guttens liv mens verden bryter ut i debatt om hvor guttens kraft kommer fra. Ingen er forberedt på svaret som kommer.

Forlag Proklamedia

ISBN13 9788271996277

EAN 9788271996277

Genre Religiøs litteratur Spenning

• "Brann" av Ted Dekker
  • "Sendebudet" av T. Davis Bunn
  • "Kyss" av Ted Dekker
  • "En reddende engel" av Beverly Lewis
  • "Ansikt til ansikt med Jesus - en tidligere muslims ekstraordinære reise til himmelen og møte med kjærlighetens Gud" av Samaa Habib
  • "Fiolinisten" av Beverly Lewis
  • "Når englebarna mister vingene" av Lillemor Åleskjær
  • "Rom - en roman" av James L. Rubart
  • "Veivalg" av Wm. Paul Young
  • "Alltid nok - historien om Rolland og Heidi Bakers utrolige tjeneste blant de fattige" av Rolland Baker
  • "Engelskmannen" av Beverly Lewis
  • "Skygger fra fortiden" av Karen Kingsbury