Min tur nå!

følg drømmen etter seksti

Panta 2018 Innbundet

Hvor mange drømmer har du hatt som aldri ble til virkelighet?

Vet du i det hele tatt hva dine nåværende drømmer er? Altfor mange lar drømmer dø uten å handle. Andre gir opp, eller kommer ikke opp med nye på grunn av stagnasjon. Vi bare nedprioriterer oss selv. Det blir liksom aldri vår tur.

Denne boken kan endre det for deg. Synnøves bokbombe er full av inspirasjon til hvordan du kan gjøre dine dyrebare drømmer til virkelighet. «Min tur nå» er Synnøves inspirerende historie om å gå etter drømmen. Det høres tungt ut. Men det er ikke det. Det handler om å få ideen eller drømmen din til å eksistere utenfor sinnet ditt. Dette er den perfekte boken for alle som ønsker seg litt inspirasjon, oppmuntring og hjelp til å starte.

Synnøve Skåksrud tok steget og begynte å gå fra Bærum til det sagnomsuste Roma kun ti dager etter hun gikk av med pensjon. Hennes episke vandring gir innsikt i hva som er mulig når du tør å følge hjertet ditt, og viser at det aldri er for sent å forfølge din drøm.

Forlag Panta

Utgivelsesår 2018

Genre Personlige beretninger

Omtalt sted Europa

Omtalt person Synnøve Skåksrud

Lager en liste over bøker jeg ønsker å lese, mange av dem faktisk basert på omtaler her på bokelskere.no.
Mest som en huskeliste for meg selv.
Lista er i stadig endring, noen bøker blir lest ferdig, og nye ønsker kommer til.
Mange forfattere som for meg vil bli nye bekjentskaper.
Uprioritert rekkefølge.

• "Meg eier ingen" av Åsa Linderborg