Min mor har en saks i ryggen

av (forfatter), Gisken Armand (oppleser) og Dennis Storhøi (oppleser).

Lydbokforlaget 2015 CD

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Unni Lindells beste krimnoveller lest av to av våre beste innlesere, Gisken Armand og Dennis Storhøi.

I denne lydboken får du høre Unni Lindells beste krimnoveller. Vi møter vanlige mennesker i hverdagslige miljøer, men den tilsynelatende harmonien glir fort over i en underliggende uhygge. Ingenting er som du tror, og alt bygger seg opp mot klimaks! Noen historier vil kanskje sjokkere deg.

"Det er så morsomt å lese inn disse novellene, språket og bilderikdommen til Lindell er bare helt herlig for en innleser," forteller Dennis Storhøi, som sammen med Gisken Armand har lest inn novellene i studio.

Gunnar Staalesen sier at Unni Lindell er en av få krimforfatterne som fremdeles kan lure og overraske ham. Unni Lindell begynte sin krimkarriere med noveller. "Min mor har en saks i ryggen" består av nye samt eldre, bearbeidede noveller. Unni Lindell er en av Norges mestselgende forfattere.

Forlag Lydbokforlaget

Utgivelsesår 2015

Format CD

Genre Krim

Hun er så god! For en fantasi, tenk å komme på alt dette. Alle forbrytelsene, jeg blir veldig fasinert. Bruker farger som symboliserer frampek, stemning, farger. Hun har brutale og rå beskrivelser. Alt dette sammen er med på å få frem en uhyggelig stemning. Les denne, denne går på noen få kvelder.

Unni Lindell "Min mor har en saks i ryggen"

19 underholdende Krimnoveller
Det spennes tråder mellom vanlige mennesker i hverdagslige miljøer, men den tilsynelatende harmonien glir fort over i en underlig uhygge. Og alt bygger seg opp mot klimaks! Noen historier vil kanskje sjokkere deg!

Her får du 19 Krimnoveller for travle lesere. Gjvent over bra. Noen utmerket seg bedre enn andre. Novellene er både utspekulerte og fantasifulle. Unni skriver som vanlig bra. Vi møter også Cato Isaksen og Marian Dahle i et par noveller og samt en novelle hun vant med i Hjemmets krimnovelle konkurranse i 1989. Likte best siste halvdel av boka best. Kjekt å lese litt andre sider av forfatteren enn bare krim bøkene som jeg har lest alt av.Novellene anbefaler jeg videre. Passer fint å lese når du er travel. Leser gjerne mer noveller fra Unni

Bra levert av Norges Krim dronning

Karakter