Microsoft Project 2010

opplæring for norsk og engelsk programversjon

DataPower Learning 2011 Spiral

Boka er skrevet med tanke på selvstudium og undervisning, og består av en teoridel, oppskrifter, og oppgaver. Etter å ha arbeidet deg gjennom boka skal du kunne bruke programmet på en effektiv måte. Du vil lære de viktigste funksjonene og de mest grunnleggende prinsippene. Det er en fordel med kunnskap til Windows på nivå med DataPowers opplæring. Har stikkordregister.

Boka gir deg en opplevelsesrik og praktisk opplæring i Project 2010, som er verdens mest populære verktøy for prosjektstyring. Du får en innføring i planlegging, analysering, oppfølging og rapportering. Med en praktisk tilnærming kommer du raskt i gang med viktige oppgaver som etablering av prosjektplan og håndtering av aktiviteter, ressurser, kalendere og kostnader. Videre lærer du hvordan den opprinnelige planen kan følges opp med faktiske opplysninger og bearbeides ved hjelp av forskjellige visninger, filtre, tabeller, grupper og rapporter.

Innhold: Prosjektstyring - Bli kjent med Project - Aktiviteter - Ressurser - Kostnader - Oppfølging - Presentasjon - Tilpasninger

Forlag DataPower Learning

Format Spiral