Mer selvfølelse!

i kjærlighet og forhold, i foreldreskap og arbeidsliv

av (forfatter) og Cille Dahl (oversetter).

Pantagruel 2007 Innbundet

Forfatteren jobber som personlig coach og hjelper mennesker til å finne et positivt selvbilde. I boken presenterer hun sitt eget treningsprogram og viser hvordan selvfølelsen kan styrkes i arbeidslivet, som foreldre og i vennskaps- og kjærlighetsforhold. Boken inneholder øvelser og gjenkjennelige eksempler.

"I år 2007 er det på tide at du begynner å behandle deg selv med like mye kjærlighet, respekt og omtanke som du gir andre du er glad i." Mia Törnblom, coach i personlig utvikling I den nye boken går Mia et steg videre og viser med mye humor og stor innsikt hvordan vi kan styrke selvfølelsen i ulike roller i livet, for eksempel i arbeidslivet, som foreldre og i vennskaps- og kjærlighetsforhold. Boken er full av enkle øvelser og gjenkjennelige eksempler som Mia Törnblom har hentet fra sitt arbeid som kursleder og foreleser i personlig utvikling. Du finner også eksempler på hvilke følger det kan få når selvfølelsen svikter.

Forlag Pantagruel

• "Rom for stillhet - en gave til deg selv" av Kristin Flood
  • "Amor fati - din vei til mindfulness og selvinnsikt" av Kristin Flood
  • "Kjærlighetsmysteriet" av Martin Widmark
  • "Du får alltid det du ber om" av Esther Hicks
  • "Sunn tarm, klart hode - hvordan gode tarmbakterier beskytter og reparerer hjernen din" av David Perlmutter
  • "Kunsten å lede seg selv - ny innsikt - bedre gjennomslagskraft" av Randi B. Noyes