Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken tar konsekvensene av at prinsippet om tilpasset opplæring skal gjelde alle elever og all undervisning, og dreier seg om arbeidet i det alminnelige klasserom / på den alminnelige læringsarena, uten å ha bestemte fag eller bestemte grupper av elever som utgangspunkt. Boken egner seg for pedagoger og andre faggrupper som ønsker å benytte sine kunnskaper og erfaringer til å forbedre elevenes muligheter for å oppnå tilpasset opplæring i vanlige klasser. Med litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boken tar konsekvensene av at prinsippet om tilpasset opplæring skal gjelde alle elever og all undervisning, og dreier seg om arbeidet i det alminnelige klasserom / på den alminnelige læringsarena, uten å ha bestemte fag eller bestemte grupper av elever som utgangspunkt. Boken egner seg for pedagoger og andre faggrupper som ønsker å benytte sine kunnskaper og erfaringer til å forbedre elevenes muligheter for å oppnå tilpasset opplæring i vanlige klasser. Med litteraturliste.
Forlag Abstrakt
Utgivelsesår 2003
Format Heftet
ISBN13 9788279350712
EAN 9788279350712
Språk Bokmål
Sider 322
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket