Maria-eksperimentet

Gyldendal 2011 Innbundet

Emma tror først hun er tilbake med familien sin i sin egen parallell, men hun begynner fort å ane uråd. Etter som hun nærmer seg sannheten om hva som egentlig har skjedd, viser det seg at hele menneskeheten er i fare. Dette er den siste boka i serien Den 4. parallell.

Siste bok om Emma, hvor hemmelighetene avsløres ? én etter én.

Parallelle verdener, kvantefysikk og livsfarlige hemmeligheter som kan utslette alt, dette er 17-årige Emmas og krigeren Caines virkelighet. Nå står de overfor den verste fienden, og sannheten om den 4. parallell må avsløres.
Emma er endelig tilbake hos familien i sin egen parallell, eller er hun virkelig det? Noe er feil, Lillebror er så rar og foreldrene unnvikende. Hva er det som foregår egentlig? Caine, derimot, vet godt at han er i en parallell uten Emma. Han må finne henne, han trenger henne. Nok en gang må han utsette seg for den ekstreme påkjenningen det er å reise til en annen parallell.

ISBN13 9788205413245

EAN 9788205413245

Serie Den 4. parallell (4)

Genre Science fiction Spenning

Liker omslaget. Misliker boka.

Vi er alle i samme båt nå. Og jeg tror du er den eneste som kan ro båten i land.

• "Aeon-paradokset" av Kjetil Johnsen
  • "Carrington-katastrofen" av Kjetil Johnsen