Mamma var seriemorder

av (forfatter), Øyvind Haaland (oversetter) og Ingjerd Egeberg (oppleser).

Lind & Co 2022 Lydfil

Det har gått mer enn ti år, men når søstrene Nikki, Sami og Tori Knotek hører ordet mamma, er det som å bli fanget av en ørns skarpe klør, da åpnes døren til minner som har vært deres hemmelighet siden barndommen. Helt til nå.
Bak lukkede dører på familiens gård i Raymond, Washington, utsatte jentenes sadistiske mor Shelley dem i årevis for forferdelig mishandling, med nedverdigelser, tortur og psykisk terror. En trassig motstand utviklet seg hos søstrene, noe som gjorde dem mindre sårbare enn Shelly forestilte seg. Da også andre ble dratt inn i morens mørke og perverse spill, fant søstrene mot og styrke til å rømme fra et stadig intensere mareritt, et mareritt som endte i flere mord.
"Mamma var seriemorder" er en overlevers opprivende og hjerteskjærende historie om ondskap - og om friheten og rettferdigheten som Nikki, Sami og Tori risikerte livet for å slåss for. Søstre for alltid, men ikke lenger ofre, de er kvinner som fant lys i mørket. De er sterke kvinner i dag - fulle av kjærlighet, de er elsket og de er i stand til å gå videre i livet.

Forlag Lind & Co

Utgivelsesår 2022