Magisk hverdag

fra magefølelse til målrettet selvutvikling

av (forfatter) og Kim Bjørnqvist (medforfatter).

Gyldendal 2011 Innbundet

I boka viser forfatteren oss veien til større lykke i hverdagen. Gjennom øvelser kan svingningene i hjernes endres og dermed åpne opp for en større magefølelse og utvikling gjennom egen kreativitet. Boka er skrevet i samtale med Kim Bjørnqvist.

Alle kan trene på å endre svingningene i hjernen og dermed åpne opp for å bruke magefølelsen aktivt. Her lærer du blant annet hvordan du kan utvikle deg ved hjelp av din egen kreativitet. Hovedfokuset er å ha en positiv flyt i hverdagen, ha klare visjoner og sette seg tydelige mål.
Deborah Borgen har utviklet et treningsprogram som kan hjelpe oss til å få et bedre liv ved å åpne for mulighetene som ligger i hvert enkelt individ.issuu
Borgen er kjent fra TV-seriene Fornemmelse for mord og Åndenes makt. Hun ønsker å hjelpe vanlige folk til et bedre og rikere liv og har hatt over 13 000 mennesker på kurs. For å finne ut hva som faktisk skjer i hjernen når vi åpner for den sjette sans, samarbeider hun med psykologer og forskere.
Boken er skrevet som en samtale med en nysgjerrig og positivt undrende Kim Bjørnqvist og er full av tankevekkende historier. <div id="_mcePaste"><div id="tv2player" style="padding: 5px; width: 540px;"></div> </div><div id="_mcePaste"><script type="text/javascript" src="http://webtv.tv2.no/multimedia/webtv/dido/externalPlayer-4.0.js"></script> </div><div id="_mcePaste"><script type="text/javascript"> </div><div id="_mcePaste"> TV2Player.insert(521266,'tv2player', {stretch: 'fill'}); </div><div id="_mcePaste"></script></div><div id="tv2player" style="padding: 5px; width: 540px;"></div> <script type="text/javascript" src="http://webtv.tv2.no/multimedia/webtv/dido/externalPlayer-4.0.js"></script> <script type="text/javascript"> TV2Player.insert(521266,'tv2player', {stretch: 'fill'}); </script>

ISBN13 9788205408432

EAN 9788205408432

• "Ta tak i livet ditt - før noen andre gjør det" av Deborah Borgen
  • "Følelsenes forunderlige kraft" av Jerry Hicks
  • "Sjaman på høye hæler - min reise i ukjent landskap" av Gro-Helen Tørum
  • "Åndenes stemme" av Lena Ranehag
  • "Du har kraften i deg - "hver og en av oss har uendelige muligheter på alle livets områder"" av Louise L. Hay
  • "Mitt liv med åndene" av Marion Dampier-Jeans
  • "Introvert - stå for den du er" av Anna Skyggebjerg