Lover eternal

2010 Heftet

Rhage er en av brødrene i Den sorte dolks brorskap. Han er meget lidenskaplig, både når det gjelder å krige og å elske. Men det hviler en forbannelse over ham. Mary Luce kastes inn i vampyrverden, og blir fort avhengig av Rhages beskyttelse. Tiltrekningen mellom dem er ikke til å ta feil av. I det fiendene nærmer seg må Mary Luce kjempe for evig liv sammen med mannen hun elsker.

Genre Fantasy

Hun klemte hendene for ørene og lukket øynene hardt, stengte ute de grafsende lydene og det grusomme synet av lesseren som ble spist levende. Et øyeblikk etter merket hun at noe dultet borti henne. Det var dragen som sto og dyttet i henne med snuten. Hun rullet seg over og så opp i de hvite øynene. "Det går fint med meg. Men vi må gjøre noe med spisemanerene dine" Beistet malte som en katt og la seg ned på bakken ved siden av henne, strakte seg ut og hvilte hodet på forbeina. Et skarpt, gjennomtrengende lys flammet opp, og Rhage dukket opp, i samme stilling som dragen hadde ligget i.

• "Fryktløs elsker" av J.R. Ward
  • "Jaget elsker" av J.R. Ward