Lotte-Marie og matchmorderen

Feather Books Publishing 2018 Heftet

Lotte-Marie og Matchmorderen er tredje bok i den humoristiske serien om Lotte-Marie. Lotte-Marie er en splittet person. Lotte er vill, nådeløs, frekk og hemningsløs, mens Marie er den pertentlige og korrekte forretningskvinnen, hun som jobber i vinbransjen og er "superselgeren" med den gode nesen.

Lotte-bøkene er Norges morsomme og feminine svar på Varg Veum og Harry Hole. Serien er totalt grenseløs når det gjelder språk, virkemidler og bruk av humor og satire. De ukonvensjonelle bøkene er i følge media og lesere Norges beste innen humor-sjangeren, dog med et underliggende budskap for den skarpe leser.

Hole skriver om fantasier og følelser, kjærlighet og karriere - og om sex, lyster og lidenskap i en tone som fenger begge kjønn. Dette er også en serie om det å sette og bryte grenser, om sårbarhet, lengsel og mot - alt fortalt med humor og selvironi. Hole har en lettbent stil og skriver ufiltrert om selvutvikling og refleksjon, dog med snert i avtrekkeren.

Bøkene leses av alle med sans for humor og kan leses enkeltvis.

I bok nummer tre forlater Lotte-Marie det glamorøse livet i California, drar tilbake til Oslo og opplever både ensomhet, drama og spenning, og ikke minst setter hun livet på spill i sin iver etter å hjelpe den sexy etterforskeren, selveste Barry Hole, Norges superhelt nummer én og Varg Lærum med å oppklare de mystiske Matchmordene.

Parodivarsel - dette er en særdeles morsom parodi på Tørst av Jo Nesbø.

"Kort oppsummert: Friskt språk og mange morsomme bilder og scener. Hole har vel nærmest laget sin egen sjanger med disse bøkene." Jan Ove Ekeberg

"Boken fenget fra ca 50 shades og fra da av måtte jeg bare lese resten. Hole er dyktig; jævla morsom og treffende i flekkene. For ikke å snakke om erotikken hun formidler. Anbefales varmt." Gro Storteig

"Hole kjeder aldri, her er spenning, humor, craziness, politikk, tematisk informasjon, seriemordere og sex! Hva vi ønsker oss mer av i neste bok: mer av

Forlag Feather Books Publishing

Utgivelsesår 2018