Livslang kjærlighet

han har forsket på parforhold i 40 år

dette får magien og pasjonen i forholdet til å vare

av (forfatter), Nan Silver (forfatter) og Christian Heyerdahl (oversetter).

Panta 2020 E-bok

Dette får magien og pasjonen i parforholdet til å vare. Den verdensberømte eksperten på parforhold presenterer i denne boken nye funn fra sin forskning. Mange aspekter ved parforhold er formidlet i John Gottmans øvrige bøker, men her får leseren nøkkelen til livslang kjærlighet: hvordan man beholder magien og pasjonen i parforholdet. «Vi gled bare fra hverandre» er det vi oftest hører fra folk som har gått gjennom et samlivsbrudd. Faktisk oppgir par i 80 prosent av tilfellene at de har «vokst fra hverandre». Det kunne svært ofte vært unngått, mener John Gottman, og viser hvordan man bygger tillit og bevarer magien - livet ut. I Livslang kjærlighet har John Gottman funnet en ny og revolusjonerende tilnærming til parforhold og presenterer unike innsikter som ikke kommer frem i hans andre bøker. Gjennom å følge hans enkle, forskningsbaserte og effektive råd, kan du ikke bare forhindre at parforholdet gradvis smuld-rer bort, men få magien og pasjonen til å vare. Gottman viser deg hva som skaper den livslange kjærligheten, og hvilken enorm betydning det vil få for livet ditt..

Forlag Panta

Utgivelsesår 2020

Blant det viktigste er vennskapet mellom partnerne, at man godtar å påvirkes av hverandre, og at man kan være uenige på en respektfull måte.

• "Nymånedagene" av Casper André Lugg
  • "Tilgi det virkeliges blomstring - dikt" av Casper André Lugg
  • "Dødsryddig - en oppløftende bok om å rydde i et helt liv av ting" av Margareta Magnusson
  • "Mens du hviler" av Tomas Sjödin
  • "Å elske og bli elsket - hvordan ta vare på kjærligheten?" av Bjørk Matheasdatter
  • "Ungdomskilden - 12 gode valg for livet" av Audun Myskja
  • "Ensom planet - roman" av Birgit Alm