Lev alt du er!

Forlaget Kristiansen 2008 Heftet

I denne boka tar forfatteren et oppgjør med autoriteter og oppfordrer leseren til å bli mer bevisst. Den tar for seg ny spiritualitet og indre viten.

I denne boken tar.forfatteren et oppgjør med autoriteter, og oppfordrer oss til å bli mer bevisste. Som tobarnsmor, bachelor-student, freelance-terapeut og forfatter belyser hun vitenskapelig kunnskap og spirituell lære. Hun skriver om skolemedisin kontra alternativ medisin, og er opptatt av.at man må.se menneskers helse i et helhetsperspektiv. Det mentale og det.fysiske henger nøye sammen..Og som hun oppfordrer oss til:....forlat konseptene, forandre verden, ta tilbake kraften din og det du egentlig er; i det indre og ytre univers lyder sjelens stemme: Lev alt du er!
Dette er en ny, spennende og inspirerende bok fra forfatteren av Motgang gir styrke.

Forlag Forlaget Kristiansen

Utgivelsesår 2008

Utvikling kan være smertefullt når vi må gå inn i smerten, møte enhve følelse, akseptere den, tilgi og gi slipp for å bli hele

LEV ALT DU ER!

Nina Cruickshank tar et oppgjør med autoriteter og oppfordrer oss til å bli mer bevisst.

Hun skriver om skolemedisin kontra alternativ medisin, fra stykkevis og delt til et helhetsperspektiv.

Forlat konseptene, forandre verden, ta tilbake kraften din og det du egentlig er,

i det indre og ytre univers lyder sjelens stemme Lev alt du er!