Let It Snow

Three Holiday Romances

av (forfatter), Lauren Myracle (forfatter) og Maureen Johnson (forfatter).

Speak 2008 Paperback

Se på denne utgaven hos amazon.com Kjøp boka hos ark.no

Forlag Speak

Utgivelsesår 2008

Format Paperback

Jeg vil virkelig gi denne boka terningskast 5, men det ville være urettferdig i forhold til de de to andre novellene som jeg ikke synes var like bra som den første, derfor blir det desverre bare 4. Ikke at 4 er dårlig, men det er så vanskelig å gi orgentlig tilbakemelding på noveller samlet i en og samma bok. Uansett den første novellen var virkelig søt og var en god start for boken, men så dalte det litt nedover. Boken dalte nedover like fort som snøen i boka gjorde. Jeg sier ikke at Greens novelle var dårlig, den var bare ikke like "slukende" slik som den første, som i grunn var litt syn fordi jeg som oftest pleier å elske Green sine romaner. Jeg kan ikke skrive noe om den siste novellen fordi jeg faktisk ikke har fått lest den ferdig, men det skal jeg snart og kanskje den er like bra som den aller første slik at denne boken kan hoppe opp på en høyere terningskast.

Det ser ut til å verta ei heilt vanleg jul. Jubilee skal feira julafta med kjærasten, og fyrstedags morgon skal ho opna gåver med foreldri. Men då foreldri vert arrestert for uro i butikkø, vert julefeiringi ei heilt anna enn venta – særleg når toget på veg til Florida strandar i ei snøfonn i byen Gracetown, og Jubilee går av i forsøket på å sleppa unna 14 heiagjengleiarar.

Og det er berre byrjingi på fyrste forteljing.

Let It Snow (2008) er ei samling av tre ulike kjærleikshistoriar skrive av tre ulike forfattarar om den same juli, den same byen og til dels dei same folki. Eg var ikkje innstilt på at ho skulle vera om sekstanåringar, men sett reint vekk frå den feilslutningi er underhaldningsverdien stor – kanskje særleg for sekstanåringar med romantiske draumar og ein forkjærleik for jul. Og oss andre som ikkje heilt har komme over det stadiet på nesten like mange år.

Historiane deler den same humoren, men eg må innrømma at eg synes kvaliteten dalar litt frå Maureen Johnson sin morosame og søte The Jubilee Express via John Green sin A Cheertastic Christmas Miracle (som reddar seg på nokre sympatiske bipersonar) til Lauren Myracle sin, enkelt moraliserande, The Patron Saint of Pigs. Men som underhaldning i juli? Ja, Let It Snow funkar til sitt bruk.

Fyrst publisert her