Lese-start-pakke

5 x Mo Willems

av (forfatter), Mo Willems (illustratør), Anders Bye (oversetter) og Hege Schøyen (oversetter).

Figenschou 2020 Pakker

Vi har laget en herlig LESE-START-PAKKE til den som er i ferd med å KNEKKE LESEKODEN, og du får den til en SUPER PRIS!

Mo Willems bøker om Elefant & Gisse er VERDENSKJENTE! Det er fordi de har hjulpet HUNDRE TUSENVIS av barn over hele verden å KNEKKE LESEKODEN. Også er bøkene supermorsomme. Det er motiverende for en lesestarter. Derfor er slagordet for disse bøkene: LE OG KNEKK LESEKODEN!

Bøkene har vunnet masse LITTERÆRE priser og ligget på bestselgerlistene i mange land. I Norge er det skuespiller og komiker Anders Bye som har oversatt Elefant & Gisse. Timingen i replikkene sitter perfekt for en god latter.

DETTE ER BØKENE I PAKKEN

Vi er i en bok!
Det er en fugl på hodet ditt!
Blir du med ut å leke?
Jeg brakk snabelen!
Vi drar på kjøretur!

SAGT OM BØKENE

«På skolebiblioteket har vi alle Elephant & Piggie-bøkene på engelsk. Jeg ble veldig glad da jeg så noen av bøkene på norsk. Kan du vere så snill å lage ALLE bøkne på norsk? Jeg syns di er 100 prosent gøye!!!» - Elev ved Borkedalen skole

«Elefant & Gisse er noe av det aller morsomste jeg har lest for mine barn. Vi lo så vi grein, og vi har lest millioner (tar kanskje litt i der) med barnebøker. Dette er faste bøker i hyllen min på ARK Jessheim, og alle med barn burde gi dem en sjanse!:-)» - Linda Ark Jessheim

«Aldri før har ordet BANAN fått denne gjengen på 5 år til å le så hjertelig.» - Barnehagepedagog Rita Lie

«Boka er morsom, tullete, freidig og har varierende tekststørrelse. Dette er et smart og lekent trekk, og motiverer til lesning og gir ikke minst mestringsfølelse hos barn som øver på lesing.» - Alice Nordli ved Sørum bibliotek

Forlag Figenschou

Utgivelsesår 2020