Lenins kyss

av (forfatter) og Tom Lotherington (oversetter).

Font 2011 E-bok

Distriktets funksjons- og bevegelseshemmede lever i en fredelig landsby i Henan-fjellene. Det er imidlertid harde tider, og de må finne en måte å tjene penger på. Distriktslederen bestemmer seg for å kjøpe Lenins lik fra russerne og ta penger fra folk som vil komme for å se det. For å finansiere kjøpet setter landsbyboerne sammen en trupp av krøplinger som legger ut på turne med ei egenkomponert varietéforestilling.

Forlag Font

Omtalt tid 1945-1999

Omtalt sted Kina

Humoristisk samfunnskritikk

I den vesle landsbyen Gosseli i Kina bur 197 funksjonshemma menneske, og så nokre få friske, då.
Dei blinde, einøygde, halte, døve, stumme og lamme har fredfylte dagar i utkanten av det meste, men dei samarbeider og er tilfredse med livet.
Så rammar naturtragedien dei, tørke og uår vert katastrofalt! Gode råd blir dyre.
Distriktsleiaren kjem då med ein vanvittig og god ide: Gosseli må kjøpe liket av Lenin frå Russland. Mange vil kome for å sjå, noko som igjen vil føre til nødvendige inntekter og mat. Og- for å få nok pengar til å finansiere kjøpet, må dei bruke det dei har; nemleg ein underhaldningstrupp som kan opptre mot ein liten sum.

Med sitt sjølvkomponerte, originale program legg dei halte, døve, stumme, blinde.... i veg. Og i starten er dette suksess! Tilskodarane strøymer til, og det same gjer pengane. På ganske kort tid vert Gosseli ein del av det kapitalistiske Kina, noko som igjen får store følgjer både for truppen og Gosseli!

Boka er original både i språk og innhald, og den har rikeleg med setningar og formuleringar som er overraskande og latterframkallande.
Eit verk som fortener mange lesarar!

Tårnet av uleste bøker i kroken på rommet mitt.

Haugen