Leif Ove Andsnes

i og med musikken

Samlaget 2005 Innbundet

I denne boka møter vi den verdskjende pianisten Leif Ove Andsnes, frå barndomen på Karmøy via viktige læreår fram til han etablerte ein internasjonal karriere. I tillegg følgjer vi han gjennom eitt år og fleire land, saman med ei rekkje orkester, dirigentar og komponistar. Undervegs deler pianisten ei rad refleksjonar om musikken han spelar og det livet han lever, på godt og vondt. Har litteraturliste.

I denne første boka om den verdskjende pianisten får vi eit spennande og nyansert bilete av kunstnaren og privatpersonen Leif Ove Andsnes. Vi følgjer han gjennom eitt år og fleire land, saman med ei rekkje orkester, dirigentar og komponistar. Boka gir eit eineståande.innsyn.i Andsnes si barne- og ungdomstid, dei første møta hans med publikum, og lærarane som har hatt størst innverknad på kunstnaren som ung mann. Med musikkfagleg.rettleiing får vi hjelp til å forstå kvifor denne 34-åringen av The New York Times blir omtalt som "the most interesting pianist of his generation", samstundes som vi blir kjent med mennesket bak plateomslaga.
Astrid Kvalbein er musikkskribent og utøvande.musikar frå Noregs Musikkhøgskole. Ho har m.a. gjennom fleire år meldt klassisk musikk i Verdens Gang.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2005