Kunsten å vere neger

Samlaget 1996 Innbundet

Dette er ei satirebok som tek folks framandfrykt på alvor og fortel negrar i Norge korleis dei bør oppføre seg for ikkje å skremme og/eller skuffe dei innfødte.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 1996

Genre Humor

Lutefisk er ein fisk som har blitt mishandla så lenge og så grundig av kokken at han framleis skjelv når han blir servert.

Dersom ein nordmann gløymer å vaske trappa når det er hans tur, så er det fordi han er distré eller lat. Dersom ein neger gløymer å vaske trappe når det er hans tur, er det fordi han er neger

1. januar: Norske familiar feirar det nye året med å sovne under nyttårshopprennet.

Stemmer du FrP, er pensjonert og har fortsatt et sterkt hat uten grunnlag mot fargede mennesker?

På nasjonaldagen demonstrerer nordmenn sitt tolerante og opne sinnelag ved at alle smiler og roper "hurra!" sjølv om det er musikkorps overalt.

Har begynt å legge merke til alle bøker med ordene "kunsten å ..." i tittelen og har oppdaget at det er forbløffende mange av dem, så derfor samler jeg dem i ei lita lista! Bare på gøy. Mp også innrømme at jeg har til gode å lese de fleste av disse

• "Absolutt Oslo" av Are Kalvø
  • "Våre venner kinesarane" av Are Kalvø
  • "Greatest hits vol 1 - the early years" av Are Kalvø
  • "Nød - roman" av Are Kalvø
  • "Å" av Knut Nærum
  • "Sitt ned og hold kjeft - håndbok for deg som vil bli kvitt selvtilliten" av Knut Nærum
  • "Krig! - roman" av Knut Nærum
  • "Dumme hvite menn - og andre dårlige unnskyldninger for nasjonens tilstand" av Michael Moore