Kunsten å være levende

Ildsjelen 2005 Heftet

For livskunstneren er verden en gave, en mulighet til å sanse, føle og oppleve sin egen og universets eksistens. Det viktigste for livskunstneren er å leve så fullt og helt som mulig mellom inngangsporten og utgangsporten av det jordiske liv. Denne boken er en reise til noen av de mest spennende, enkleste og uutforskede sider av deg selv og ditt eget sinn.

Det store spørsmålet er kanskje ikke om vi er levende, men hvor levende vi tør å være? Denne boken er en reise til noen av de mest spennende, enkleste og iblant mest uutforskede sider av deg selv og ditt eget sinn. Og det forunderlige vil skje, at som du forandrer deg, så vil ordene i boken endre seg og fortelle deg om andre ting og andre hemmeligheter enn de du allerede har oppdaget. For livskunstneren er verden en gave. En mulighet til å sanse, føle og oppleve sin egen og universets eksistens. Livskunstneren vet at det viktigste er å leve så fullt og helt som mulig mellom inngangsporten og utgangsporten av det jordiske liv. Mer info på www.kunsten.no

Forlag Ildsjelen

Utgivelsesår 2005

Har begynt å legge merke til alle bøker med ordene "kunsten å ..." i tittelen og har oppdaget at det er forbløffende mange av dem, så derfor samler jeg dem i ei lita lista! Bare på gøy. Mp også innrømme at jeg har til gode å lese de fleste av disse